Het is bijna zover - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Anja Putten - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Anja Putten - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: anja van der Putten

Blijf op de hoogte en volg Anja

06 Augustus 2014 | Nederland, Oegstgeest

Hoi,

Nog even en we vertrekken weer naar Curacao, koffers zijn zo goed als gepakt, ben vroeg dit x maar er is zoveel te regelen en te organiseren nu Romy niet meegaat.
Voelt wel gek en oncompleet maar ze is in goede handen en kijk er toch ook wel enorm naar uit om even niet te zorgen en lekker de dingen te kunnen doen die iedereen doet.

Via deze site zullen we dagelijks een verslag schrijven wat we gedaan hebben en foto's en video's plaatsen.

We zijn in totaal met 30 man dus hele grote groep, verspreid over het eiland.

Rene, Joel, Cindy, Lucas, Elske en Rudy gaan ook weer duiken met als klapper dat Joel en Cindy met dolfijnen gaan duiken, dit wordt ook op deze site gezet met foto's en video's erbij.

Zo krijgen de ouders met partners van Cindy ook dagelijks een idee wat we allemaal doen.

Onderaan ieder verslag is er ruimte om zelf wat terug te schrijven, gewoon de vereiste gegevens invullen en op verzenden klikken.

De reisverslagen komen in de mailbox terecht omdat ik jullie emailadressen heb ingevoerd, als er anderen zijn die dit ook willen volgen kunnen ze gaan naar www.curacaobonbini.waarbenjij.nu en dan ergens links kan je je emailadres invoeren dan krijg je ook de verslagen in je mailbox.

Nou tot gauw de 1e mail zal zaterdag 9 of zondag 10 augustus zijn