1e en 2e dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu 1e en 2e dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu

1e en 2e dag

Door: anja van der putten

Blijf op de hoogte en volg Anja

11 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo,

Sorry ik kon niet eerder iets schrijven er was onderhoud aan de site en het lukte niet met mails versturen dus dan maar 2 dasgen in 1 verslag.

Eergister goede vlucht gehad met weinig op onthoud, in het appartement aangekomen was iedereen onder de indruk van de mooie units met prachtig uitzicht op de dolfijnen.
Eer iedereen beetje gesetteld was werd t al laat voor Ned. Tijd dan dus op naar het strand voor een verfrissende duik en natuurlijk een welkoms cocktail.
Na het avondeten was iedereen total loss dus lekker naar bed.
Vandaag Zondag ons 1e dagje op het strand, iedereen was vroeger wakker dus om 6 uur dronken we koffie op het balkon.
Hierna naar Lionsdive bij Hemingway waar we op het strand hebben ontbeten, heerlijk omelet, croisantje, cappucino erbij met gebakken eitje, jus d’orange heerlijk
Ja en dan is het tijd om te snorkelen, wat een prachtige vissen onderwater, helaas was het water erg troebel
Smiddags waren we allemaal uitgenodigd bij Cabana beach waar Martin en Paulien de verjaardag vierden van Koen die werd 15.
Erg gezellig om zo je verjaardag te vieren
Ook hebben Dietmar en Jay vanmiddag hun duikbrevet gehaald, dus die kunnen nu ook mee duiken met de groep
Over enkele minuten gaan we naar het huisje die Kevin en Rianne gehuurd hebben voor 6 maanden en dan gaan we met de hele groep eten bij de Poortjes.

Groetjes van ons allemaal