Woensdag relaxed dagje strand en BBQ - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu Woensdag relaxed dagje strand en BBQ - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu

Woensdag relaxed dagje strand en BBQ

Door: anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag weer een dagje op ons eigen strandje bij Lions Dive

Na ons zelf gemaakte ontbijtje gingen we naar het strand, eer iedereen er is en alle bedjes met handdoeken liggen is de ochtend al voorbij maar dat mag de pret niet drukken

Rene, Joel, Lucas en Elkse gingen een kantduik maken dus hielden we hun goed in de gaten

Smiddags kwam Cindy aan dus Rene en Joel moesten gelijk naar Hato toe.

Om half 5 allemaal gedouched en naar AH we gingen met 32 man BBQ-en, zij hebben een grote villa met zwembadje op Laguni Sol op de Caracasbaai
Was mega gezellig en we pasten er allemaal in

Vandaag gaan we naar Blue Bay een strandje hier vlakbij

Tot morgen, soms kan ik niet mailen omdat het internet eruit ligt of er gewoon geen verbinding is tis hier tenslotte alles op zijn curacous

doei anja

• 14 Augustus 2014 - 16:26

Marina En Kasper:

He allemaal fijn dat jullie het zo gezellig hebben.het ziet er allemaal goed uit.cindy ziet er een beetje moe uit ha ha, is ook niet zo gek naar een vlucht, ze zal wel gesloopt zijn geweest.geniet er maar lekker van cindy, rust ook lekker uit dat heb je nodig dikke kus kasper en marina

• 14 Augustus 2014 - 16:31

Lily:

Ziet er allemaal goed uit !! Heel veel plezier verder Groetjes aan iedereen x

• 15 Augustus 2014 - 09:07

Oma :

Dank zij Fenneke kan ik contacten,hallo allemaal fijn dat het zo gezellig is met elkaar lekker relaxt,met Romy is het prima,levendig,en lekker druk. lieverd veel plezier en knuffel van Room .
    Oma

• 15 Augustus 2014 - 09:12

Ans Meijer:

P.S.genoten van de foto's oma

• 15 Augustus 2014 - 11:33

Pa:

Verschrikkelijk om te zien hoe jullie je vermaken(grapje). Geniet er allemaal maar lekker van. Zo te zien is het daar mooi weer, hier is het af en toe herfst. Lekker doorgaan daar. Doei.