Woensdag 20e chilldagje op het strand en avondduik - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu Woensdag 20e chilldagje op het strand en avondduik - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu

Woensdag 20e chilldagje op het strand en avondduik

Door: anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

21 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag begon de ochtend bewolkt en winderig, heerlijk dachten we even geen zon (kunnen jullie je niet voorstellen he maar die ploert boven je hoofd maakt je moe) dus iedereen bleef lekker liggen en zelfs ik heb uitgeslapen en dat is heel wat

Lekker ontbeten met onze verse broodjes uit de oven, hard gekookte eitje van 25 min (ik was ze vergeten hahahaha) en heerlijke jus d'orange, we hebben het hier echt goed voor elkaar

Niemand had ergens zin in dus besloten we lekker bij Hemingway op het strand te gaan liggen en we zagen wel wie er wel en niet kwam
Joel had ook geen zin in de zon en bleef in het app (denk beetje liefdesverdriet)

De anderen hadden wel een druik programma, om 8 uur hadden ze een dolfijnenzwem en om 11 uur de anderen, ze hebben alle foto's op een stickje laten zetten zodat ze thuis zelf kunnen uitprinten, ze weten hier wel te rekenen hoor voor een fotootje

Iedereen was enthousiast het is ook geweldig om te zwemmen met dolfijnen.

Lucas, Elkse, Rudy en Rene besloten een nachtduik te gaan maken om 19.00 uur, Joel had geen zin, jammer maar helaas

Achteraf bleek dat Rudy dr ademautomaat lekte en ook haar fles dus zij en Elske moesten afhaken en weer terug.

Wij hadden met Paulien, Martin hun kids en onze groep een tafel daar besproken zodat als Lucas en Rene terug kwamen we konden gaan eten, dit duurde eigenlijk iets te lang, Geerjan begon bijna aan de tafel te knagen.

Maar gelukkig waren daar de lichtflitsen in het water en kwamen Kaptain Nemo en Cousteau eraan.

Heerlijk gegeten maar we waren allemaal afgedraaid na dagje niks doen in de zon, want zodra wij op het strand lagen hing die weer vol boven ons om ons laatste restje energie op te slurpen.

Dus afrekenen en naar ons mandje, morgen weer een nwe dag op het strand want het is wel een heerlijke relax vakantie

Hoop voor jullie dat de temperatuur ook omhoog gaat, zal proberen vanaf hier iets jullie kant op te blazen

groetjes en Dushi

anja

• 22 Augustus 2014 - 13:02

Ans Meijer:

Ben even thuis kan nu tenminste alles zien en lezen van je reisverslagen ]Ben een grote OEN op een P.C. van een ander). Geniet nu intens van je schrijfstukjes en foto's,willen jullie niet klagen over hoe heet het is wij hebben af en toe de verwarming hoog aan en een tsunami is ook soms aanwezig.
    Maar verder is hier alles rustig Romy gaat straks naar Logeerhuis(vind het af en toe toch maar niks) maar ja de leeftijd hé. De groeten aan allemaal en tot hoors of bels Ma, van Romy een dikke knuffel voor Mama PAPA EN JOEL.