vrijdag 22e Prive strandje snorkelen golfen buggy - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu vrijdag 22e Prive strandje snorkelen golfen buggy - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu

vrijdag 22e Prive strandje snorkelen golfen buggy

Door: anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

23 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo daar in het koude kikkerlandje,

Vanochtend zwommen Laura, Carola en me alweer een kleine marathon in ons zwembad om 7.15 dus niks luieren vol ertegen aan met die goddelijke lichamen om ze toch weer beetje in cheap te houden met al dat eten en drinken hier

Fam. Hoogervorst en de Wilde gingen Buggyrijden over het eiland met een bezoek aan de Aloe (tegek joh he) Vera plantage en de Struisvogelboerderij en een bezoek aan de vleermuizengrot
Moe stoffig maar weer een ervaring rijker kwamen ze terug

Henk moest zich alweer gauw omkleden want het volgende puntje stond op de agenda, golfen met James en Geerjan
Alle handicaps ingeladen reden ze naar Santa Barbara resort alwaar een eldorado voor de golfer, zelfs een golfkarretje met ijsbar is voor de golfer aanwezig en daar ze met zn 3-en waren kregen ze dus 2 karretjes mee, nog met de buggyride in hun bloed bestormden ze de golfbaan waar een 9-holes parcours in no-time werd afgelegd, zeer enthousiast kwamen ze terug

Ondertussen is de rest van de groep neergestreken op ons prive-strandje waar de bedden in het water gelegd werden want het was windstil en geen wolkje aan de lucht dus moordend heet

Ik had sóchtends al gesnorkeld met Rene en Joel en smiddags met Lucas, Rudy, Herman en Elkse, geweldige vissen weer gezien en ook een steenvis die je bijna niet ziet omdat hij dus op een stuk steen lijkt, msar Lucvas dook naar beneden om hem vast te leggen om mijn onderwatercamera.
NIet alle beelden zijn even helder of scherp maar dat komt door de deining en niet alle vissen blijven stil liggen (gek he) ze schieten er vandoor zodra ik in de buurt ben (iemand nog tips wat ik hieraan kan doen behalve opzouten)

Terug de dames die lagen te bakken in de croma toch echt overtuigd dat ze nu mee moesten door de stroming om naar het paradijs der snoirkelaars te kunnen gaan
En ze gingen mee dus wederom de rotsen en stroming getrotseerd (ja tis echt wel leven of dood hoor en je moet heel hard zwemmen) maar eenmaal aangekomen hoorde je alleen maar door de maskers ohhhh en ahhhhhh, tis ook erg mooi daar net een aquarium.

Na ons snorkelavontuur heerlijk nog even in ons prive zwembad gezwommen, alles is van ons hier hahahaha er is geen kip te bekennen opo het hele resort, heerlijk.

Toen lekker gedouched en ons klaargemaakt voor de BBQ iedereen nam wat mee en het was enorm gezellig

Herman en Carola gingen met Kevin en Rianne en Sassie naar Boathouse, Kevin en Rianne blijven hier 6 maanden stage werken dus een soort van afscheidsdiner, het was een heel goed restaurant met een prachtig uitzicht over de baai van Spaanse water en Sas heeft nog nooit zo lekker glutenvrij gegeten

Tja en dan is de dag alweer voorbij het gaat nu echt opschieten nog 2 volle dagen en dan komen we weer richting jullie

Vandaag iets later opgestaan dan 7 uur, wederom bijna windstil en geen wolkje dus beloofd weer een bak en braaddag te worden.

Vanmiddag om 14 uur gaan de duikers nog 1 bootduik maken en wij passen dan even op de 2 kotters van Elkse anders kan zij niet mee duiken en dan staat er nog een happy hour op het programma bij Zanzibar, of we daar straks al heen gaan of op om 4.30 tja dat is met zo'n grote groep nooit van te voren bekend en blijft dus nog een verrassing

Tot morgen trouwe lezers en jullie mogen best tekstje terugschrijven hoor vind het ook leuk om te lezen wat jullie doen

gr anja

• 23 Augustus 2014 - 14:41

Pa:

Jullie vertoeven inderdaad in een paradijs met hier vergeleken. Geweldig zoals jullie de dag doorkomen.
    Geniet er nog maar lekker van want het begint nu ook op te schieten. Veel plezier nog en tot gauw.
    De groeten aan alle be- en onbekende. Pa.