dagje Willemstad, Saint Tropez en BBQ - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu dagje Willemstad, Saint Tropez en BBQ - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu

dagje Willemstad, Saint Tropez en BBQ

Door: anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

17 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

De ochtend begon weer zoals gewoonlijk heet, maar ineens was daar een tropische regenbui, helaas was de eend van Carola en Herman niet dicht dus die zat vol water

Anne en Dietmar waren al vroeg bij ons omdat zij de familieswim hadden en wij ontfermden ons even over Nadja,wat een lieve schat is die meid toch

Op naar het strand we hadden niet echt plannen.

Daar zijn we lekker op een terasje frozen cappuciono gaan drinken en is het plan ontstaan dat de mannen naar Saint tropez gingen een jetsetslub in het centrum en de vrouwen naar Willemstad, ook Geer moest eraan geloven

In willemstad over de pontjesbrug gelopen, het fort in waar een bruiloft was en eigenllijk was het veels te heet dus gauw terug naar Saint Tropez, prachtig daar

Maar de tijd gaat snel dus we konden er niet lang blijven want er kwam iemand van de catering en die verzorgde de BBQ die de eingenaresse voor ons had geregeld.

Was echt geweldig wat een eten en heerlijke salades, het was een prima afsluitn ban onze 1e week op Curacao

• 17 Augustus 2014 - 14:51

Ans Meijer:

hallo,hier nog even een berichtje uit Oegstgeest,Pa is hier ook komt een bakkie doen en een borrel drinken. Geniet van de foto's en wat een super onderkomen hebben jullie,luitjes groetjes van Ma-Pa vanuit een druilige en fris Holland.