Dinsdag 19e - afscheid en Grote Knip - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu Dinsdag 19e - afscheid en Grote Knip - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu

Dinsdag 19e - afscheid en Grote Knip

Door: anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

20 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag gaat Cindy helaas weer terug dus bleven wij bij het zwembad en de rest van de groep ging naar de Fruitmarkt in Willemstad en daarna naar Grote Knip dat is een strandje aan de andeere kant van het eiland ongeveer 55 km hier vandaan.

Op Hato aangekomen zagen we ook de Fam. van Druenen en van Zwieten dus dat was nog even leuk

Hun vlucht had al 45 min vertraging dus ik hoop dat het niet langer wordt

Toen doorgereden naar Grote Knip, daar lag de hele groep al te bakken of te snorkelen
Helaas vond de bedden man het niet nodig om te komen dus je moest op het strand gaan liggen op je handdoek, dat zijn wij divas niet gewend

Om 5 uur besloten we om wat te gaan eten ook omdat het ietsjes ging spetteren.
Laura en haar meiden, Jaqie en Geerjan wilden liever bij Hemingway gaan eten en gingen terug.

Wij reden door naar Jaanchies waar we lekker gegeten hebben.

Op de terugweg nog even naar Willemstad om daar een lekker ijsje te eten en toen naar huis.
Daar stond onze onderbuurman met zijn vrouw en die nodigde ons uit voor een biertje, werd het toch nog laat want we moesten nog douchen

Vanochtend schoot ik om 8.45 wakker, dat is voor mij echt uitslapen en ben er dus gelijk uitgegaan, Rene kwam ook al snel en met zijn 2-en zitten we nu gezellig op het terras, de rest slaapt nog

De anderen moesten ook vroeg op want zij hebben vanochtend om 8 uur dolfijnzwemmen en om 11 uur ben heel benieuwd hoe ze het allemaal vinden

tot morgen

• 20 Augustus 2014 - 15:39

Cindy:

Ik mis jullie nu al!! :'( Wil weer terug naar Curaçao komen. Geniet lekker van de dag en iedereen veel plezier met de dolfijntjes

• 20 Augustus 2014 - 18:39

Fenneke:

Oh wat heerlijk om jullie fijne verhalen te lezen en prachtige foto's te zien! Brings back memories :-)
    Doe iedereen daar de groeten, geniet nog even lekker verder en ik geef Room vrijdag een extra dikke knuffel!
    Groetjes, Fen