Donderdag 21e Kokomo Baai strand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu Donderdag 21e Kokomo Baai strand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anja Putten - WaarBenJij.nu

Donderdag 21e Kokomo Baai strand

Door: anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

22 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag besloten we om naar een nieuw strandje te gaan vlakbij Blue Baai waar we vorige week waren geweest.
We konden het eerst niet vinden want hier heet het weer Vaerssenbaai maar gelukkig leve het internet kwamen we er toch

Wat een prachtig strand met heerlijke ligbedden en een groot restaurant

gelijk snorkel opgedaan want ik hoorde dat er vlakbij een octopus in een rots zat en dat wilde ik zien
Het bleek niet echt goed zichtbaar maar je zag zn roide tentakel met zuignappen zitten

Het water is hier zo helder dat je algauw verder weg snorkeld dan dat je wil
Teruggegaan oim mijn camera te halen maar toen bleek dat de octopus zich had omgedraaid en ik dacht dat hij er niet meer zat, bleek later wel maar toen had ik wer mijn camera niet bi me

Inmiddels waren Herman en Carola ook gearriveerd want die waren Kevin en RIanne helpen die hadden een klein ongelukje gehad met hun auto, Kevin wilde wegrijden en keek blijkbaar niet goed en werd geramd door een andere auto, gelukkig alleen materiale schade maar ja zo'n 1e x in Curacao is altijd spanend.

Uiteindelijk bleken we met 28 mensen op het strand te liggen, de serveerster was er niet echt blij mee temeer omdat we ook bleven eten, maar ze regelde perfect het etern we moesten vooraf zeggen wat we wilden en toen we om 19.00 uur aan tafel gingen kwamen alle bestelde maaltijden en drinken, dus super geregeld

Ook bleek er een seleb bij ons op het sttand te liggen, ik kende hem niet want ik kijk nooit GTST maar het bleek Jack te zijn, hij heet Mark van Eeuwen of zo en is de ex van Lieke van Lexmond,hij ging heel lief met onze Mels (appelsientje reclame) en de meiden.

Toen naar huis lekker gedouched en met zn alleen nog een afzakkertje gedronken op Mambo Beach

Vandaag rustig dagje voor sommige, Herman en Henk met hun gezinnen gaan Buggy rijden over het eiland om 9.15

Ik heb met Laura en Carola om 7.15 al 20 baantjes gezwommen in ons zwembad en ga zo boodschappen doen voor de BBQ vanavond en lekker snorkelen en liggen bij ons prive strandje

Ja we doen het rustig aan hoor want straks moeteh we weer hard werken

veel liefs van ons allemaal en hoop dat het weer gauw beter wordt, hier is het super

doei anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Wij gaan nu met grote groep vrienden naar Curacao. Joel en zijn vriendin Cindy gaat ook mee, jammer genoeg maar 6 dagen maar we hebben er ontzettend zin in.

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 4768

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 26 Augustus 2014

We gaan weer naar Curacao

Landen bezocht: